با توجه به محدودیت های فعلی برای ارتباط در واتساپ و اینستاگرام، استفاده از گارانتی محصولات کامان از طریق وب سایت نیز فراهم شده است.

جشنواره هوش مصنوعی 2+2 کامان شروع شد

این جشنواره شبیه هیچ یک از مسابقه‌هایی که تا امروز با آن رو‌به‌رو شدید، نیست!

امروز کامان برای شما شرایطی فراهم آورده است که در آن می‌توانید دور دنیا را با هوش مصنوعی سفر کنید و با خرید 2 محصول، 2 محصول از کامان هدیه بگیرید. برای آشنایی بیشتر با این جشنواره، همراه ما باشید.

سفر به دور دنیا با هوش مصنوعی

این روزها در فضای پر تب‌و‌تابی زندگی می‌کنیم که هوش مصنوعی حرف اول را در دنیا می‌زند و ناممکن‌ها و تخیلات ما را با کمترین هزینه ممکن می‌کند. امروزه با کمک هوش مصنوعی می‌توانید به جهان عجایب و شگفتی‌ها سفر کنید. حالا شما تا تصویر ایده‌آل خود، تنها چند کلیک فاصله دارید.

کامان به‌عنوان شرکتی نوآور از این تکنولوژی جدید نیز عقب نمانده و به دنبال خلق تجربیاتی نوین همپا با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا برای مشتریان عزیز خود است.

به‌تازگی QR کدهای کامان در داروخانه‌های سطح کشور فعال شدند تا با یک اسکن وارد دنیای موازی شوید و ببینید اگر شما در کشورهای دیگر به دنیا می‌آمدید با چه چهره‌ای قدم به این جهان می‌گذاشتید.

پس چرا نشستید؟ به نزدیکترین داروخانه مراجعه کنید و با یک اسکن، وارد دنیای موازی کامان شوید. اما صبر کنید! این داستان شگفت‌انگیز ادامه دارد… با ما همراه باشید.

پس داستان 2+2 چیست؟

داستان کامان با شما پس از اسکن کیوآرکد و یک بازی جذاب با هوش مصنوعی شروع می‌شود.

شما می‌توانید از داروخانه 2 محصول کامان خریداری کنید و در همان صفحه‌ای که عکستان را گرفتید، رسید خریدتان را آپلود کنید تا شرکت کامان، 2 محصول جذاب و دوست داشتنی کامان را به شما هدیه دهد.

و این داستان، تبدیل به خاطره‌ای به یاد ماندنی از سفر به دور دنیا با کامان می‌شود.

مراحل شرکت در جشنواره

1. به داروخانه‌ها و فروشگاه‌هایی که 2+2 را دارند، مراجعه کنید. کیوآرکد جشنواره را از روی قفسه محصولات کامان اسکن کنید.

2. عکس خود را بارگذاری کنید و چندین عکس و یک ویدیو از عکس خود با نژادهای مختلف دریافت کنید.

3. رسید خرید 2 محصول از کامان را بارگذاری کنید.

4. ویدیو دریافتی را استوری کنید و کامان را تگ کنید

همکاران ما در بخش پشتیبانی برای ارسال هدیه با شما تماس می‌گیرند.

به امید دیدار شما در جشنواره 2+2 کامان

1
2
3
4
5
6
7
8