با توجه به محدودیت های فعلی برای ارتباط در واتساپ و اینستاگرام، استفاده از گارانتی محصولات کامان از طریق وب سایت نیز فراهم شده است.

شامپوهای تخصصی مردونه هیرواتر

هیرواتر امروز به سراغ آقایون اومده تا بشه همون معجزه‌ای که دنبالشی شامپوهای تخصصی مردونه هیرواتر در چهار تنوع گوناگون دغدغه اصلی آقایون در مورد موهاشون تو سه مورد خلاصه میشه: ریزش مو که اصلی‌ترینه، چربی و شوره سر

شامپوهای مردونه هیرواتر با بسیاری از شامپوهای مردونه موجود در بازار متفاوت هستند چرا که با تکنولوژی روت فیکس (rootfix) به طور تخصصی روی هر سه این موارد همزمان تمرکز می‌کنن.

همچنین در ترکیبات همه این شامپوها از اکتیوهای کافئین، بیوتین و زینک پی سی ای استفاده شده (CAFFEINE – BIOTIN – ZINC PCA) که اصلی ترین و موثرترین اکتیوهای شناخته شده تاکنون، برای مقابله با ریزش مو، چربی و شوره سر در آقایون هست و دیگه نیازی نیست برای سلامت و تقویت موها و پوست سر از محصولات مختلف و مکمل های تقویتی استفاده کنین.
شامپوهای هیرواتر تمام ترکیبات، ویتامین ها و اکتیوهایی که پوست سر و موهای آقایون به اون نیاز دارن، باهم داره.
بیاین با هر مدل بیشتر آشنا شیم
مدل اسپرت برای استفاده روزانه مناسب هست و عصاره لیمو و کراتین هیدرولیز داره.
مدل ۲ در ۱ برای آقایونی مناسبه که پوست سر حساس دارن که به همین دلیل در ساختارش از ویتامین های گروه B، آنتی اکسیدان و آلانتوئین استفاده شده.
مدل اویل کنترل اختصاصی برای آقایونی طراحی شده که پوست سر چرب دارن و سالیسیلیک اسید و روغن درخت چای موجود در این مدل، ترشح چربی سر رو کنترل و تنظیم می‌کنه.
مدل توتال یک شامپو موثر برای تقویت موهاست که با استفاده مداوم اون می‌تونین از ریزش مو، چربی و شوره سر پیشگیری کنین.

1
2
3
4
5
6
7
8