با توجه به محدودیت های فعلی برای ارتباط در واتساپ و اینستاگرام، استفاده از گارانتی محصولات کامان از طریق وب سایت نیز فراهم شده است.

بهترین نوع آرایش در بهار

با فرا رسیدن فصل بهار این سوال برای بسیاری از افراد پیش می‌آید که بهترین نوع آرایش در بهار چیست؟ همه ما می‌دانیم که نوع آرایش در هر فصلی متفاوت است و حتی سلبریتی‌ها هم در جهان متناسب با فصل سبک آرایش خود را تغییر می‌دهند. آرایش فصل بهار قوانین پیچیده‌ای ندارد و تنها کافی است شما از اصول و قواعد اصلی درباره آرایش برای فصل بهار اطلاع پیدا کنید. اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید از اصول آرایش بهاری اطلاع پیدا کنید تا پایان این مقاله با کامان همراه باشید.

نکات مهم در آرایش فصل بهار

در قدم اول برای انتخاب بهترین نوع آرایش در بهار لازم است به نکات ساده‌ای که درخصوص این آرایش وجود دارد، بپردازیم. رعایت این نکات ساده سبک آرایش شما را به یک آرایش بهاری تبدیل می‌کند.

  1. آرایش‌های شاینی و براق جلوه‌ای زیبا و خاص در فصل بهار دارند. البته استفاده از لوازم آرایشی شاین باید کنترل‌شده باشد.
  2. بهترین نوع آرایش در بهار آرایشی است که در آن کمترین لوازم آرایشی استفاده شده باشد و نمای نهایی آرایش شما نچرال و مینیمال باشد.
  3. آرایش برای فصل بهار همیشه با رنگ همراه است به همین دلیل بهتر است از محصولات رنگی مانند سایه‌های رنگی استفاده کنید.
  4. آرایش چشم خود را تغییر دهید. بهتر است در این فصل به جای استفاده از سایه‌های دودی و تیره از رنگ‌های روشن و ملایم استفاده کنید. بهترین انتخاب‌ها برای آرایش چشم، ریمل‌های رنگی یا خط چشم‌هایی با رنگ‌های آبی کاربنی، سبز زمردی و بنفش و هستند.
  5. سبک آرایش خود را متناسب با نوع لباس خود انتخاب کنید.
  6. از رنگ‌های تیره برای آرایش فصل بهار استفاده نکنید. بهترین گزینه برای آرایش بهاری رنگ‌های شاداب و روشن است.
  7. هنگام استفاده از لوازم آرایشی حتما به نوع و رنگ پوست خود دقت داشته باشید.
  8. برای جذاب شدن آرایش خود می‌توانید از تکنیک‌های جدید مانند خط چشم‌های مدل‌دار استفاده کنید.
  9. استفاده از ضد آفتاب را فراموش نکنید. در فصل بهار اشعه‌های مضر خورشید که می‌توانند به پوست آسیب برسانند زیاد است؛ بنابراین مراقبت از پوست خود را در اولویت قرار دهید.
  10. به ناخن‌هایتان به اندازه آرایش صورت اهمیت بدهید. می‌توانید لاک خود را با آرایش یا استایل خود هماهنگ کنید.

بهترین نوع آرایش در بهار

آرایش مناسب برای فصل بهار عموما برپایه رنگ و لطافت است به همین دلیل شما بهتر است از محصولات رنگی با رنگ‌های پاستلی و کمرنگ استفاده کنید. استفاده درست از محصولات رنگی می‌تواند به شما برای داشتن چهره‌ای گیرا کمک می‌کند.

انواع آرایش برای فصل بهار

بهترین نوع آرایش در بهار را می‌توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  1. آرایش‌های طبیعی و درخشان: بهار بهترین زمان برای داشتن آرایش‌های براق و روشن است. در این سبک آرایش بهتر است از هایلایتر، سایه‌ها و رژگونه‌های رنگی استفاده کنید.
  2. آرایش کانتور شده و شیک بهار: در این مدل از آرایش فصل بهار شما گونه‌هایی کانتورشده و کم رنگ به همراه لب‌هایی خواهید داشت.
  3. آرایش پاستلی: سایه‌های پاستلی در فصل بهار محبوبیت زیادی دارند. استفاده از رنگ‌های پاستلی و روشن انتخابی درست برای بهترین نوع آرایش در بهار هستند.
  4. آرایش پوست درخشان بهار: درخشان بودن پوست را می‌توان به عنوان پایه اصلی آرایش برای فصل بهار دانست است. برای این منظور شما می‌توانید از پرایمر یا کرم‌های مرطوب‌کننده و آبرسان قوی استفاده کنید.
  5. آرایش چشم غالب: یکی از محبوب‌ترین انواع آرایش‌های بهاری، آرایش‌هایی هستند که در آن‌ها از سایه‌های رنگی و درخشان استفاده می‌شود. شما باید رنگ سایه چشم خود را متناسب با نوع استایل خود و رنگ آن انتخاب کنید. اگر به مژه‌های حجیم علاقه دارید، می‌توانید کاشت مژه را امتحان کنید.

هر فردی باید متناسب با موقعیت و نوع استایل خود یکی از سبک‌های فوق را استفاده کند. به این مسئله توجه داشته باشید که هنگام آرایش باید به فرم صورت خود و نوع استایل مو هم توجه کنید.

آرایش بهاره

مراحل آرایش فصل بهار

برای داشتن بهترین نوع آرایش در بهار کافی است شما از مراحل آن آگاه شوید. رعایت این مراحل به شما کمک می‌کنند آرایشی بی‌نقص داشته باشید و در فصل بهار خاص دیده شوید. مراحل آرایش برای فصل بهار به شرح زیر است:

  1. پاک کردن صورت: اولین گام برای داشتن یک آرایش کامل و بی‌نقص این است که شما قبل از آرایش پوست خود را پاک کرده یا بشویید.
  2. استفاده از مرطوب‌کننده، آبرسان و پرایمر: برای تامین رطوبت موردنیاز پوست پس از شستشو از مرطوب‌کننده یا آبرسان استفاده کنید. درصورت نیاز پیش از کرم پودر از پرایمر استفاده کنید. استفاده از این محصولات به شما کمک می‌کنند تا پوستی یکدست و لطیف داشته باشید.
  3. استفاده از کانسیلر: از یک کانسیلر متناسب با رنگ پوست خود استفاده کنید. کانسیلر را روی لک‌های صورت و اطراف چشم‌ها بزنید.
  4. استفاده از کرم پودر یا پنکک مناسب پوست: پنکک یا کرم پودری که متناسب با رنگ پوست است انتخاب کنید و با استفاده از براش یا پد به آرامی آن را پخش کنید تا ظاهری یکدست پیدا کند.
  5. انتخاب رژگونه درست: بهترین انتخاب رژگونه برای آرایش فصل بهار رنگ‌های رزگلد یا هلویی است. در حالت کلی در بهترین نوع آرایش در بهار بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده کنید.
  6. آرایش درست ابروها: برای اینکه جوان‌تر به نظر برسید یا آرایش ملیح‌تری داشته باشید باید ابروهایی با حالت طبیعی و پرپشت داشته باشید. برای فرم‌دهی بهتر به ابروها شما می‌توانید از ژل یا صابون ابرو استفاده کنید.
  7. سایه: پیشنهاد ما برای آرایش فصل بهار استفاده از سایه‌های رنگی و شاین‌دار است. در فصل بهار رنگ‌ها معنای بسیاری پیدا کرده و جذابیت چهره شما چندین برابر می‌کنند.
  8. خط چشم: خط چشم‌های مدل‌دار و فانتزی چند سالی است که بسیار ترند شده‌اند. بی‌شک بهترین زمان استفاده از این نوع خط چشم‌ها فصل بهار است. درصورتی که تصمیم ندارید از سایه استفاده کنید، می‌توانید از خط چشم‌های رنگی استفاده کنید.
  9. ریمل: برای حالت‌دهی بهتر به مژه‌ها می‌توانید قبل از ریمل از فر مژه استفاده کنید. ریمل‌های رنگی هم به تکمیل آرایش بهاری شما کمک کرده و باعث جذابیت بیشتر آرایش شما می‌شود.
  10. رژ لب: بهترین انتخاب برای رنگ رژ در آرایش فصل بهار، رژلب‌هایی با رنگ شاد است. ب رنگ‌های قرمز و مرجانی به عنوان محبوب‌ترین رنگ‌های بهاری برای رژ لب شناخته می‌شود. بسته به نوع آرایش خود می‌توانید از رژ لب‌های مات و براق استفاده کنید. رای بهتر دیده شدن لب‌ها بهتر است از خط لب استفاده کنید. با استفاده درست از هایلایتر و کانسیلر شما می‌توانید لب‌های خود را حجیم‌تر کنید.
  11. استفاده از فیکساتور: حتما پس از تکمیل آرایش از فیکساتورها استفاده کنید. با توجه به اینکه میزان تعریق در این فصل زیاد است این کار باعث می‌شود تا ماندگاری آرایش شما بیشتر شود.

ارایش سبک در بهار

زیرساز درست برای آرایش و استفاده از فیکساتورها از اصلی‌ترین بخش‌های آرایش هستند که نباید کم اهمیت تلقی شوند. در فصل بهار هم به دلیل استفاده از لوازم آرایشی رنگی استفاده از این محصولات تاکید می‌شود تا طراوت آرایش شما ماندگار باشد.

پیشنهاد کامان برای بهترین نوع آرایش در بهار

آرایش برای فصل بهار در حالت کلی به سلیقه شما بستگی دارد، اما نکات اصلی آن پیش‌تر بیان شد. پیشنهاد کامان برای آرایش بهاری این است که آرایش‌ها سنگین را کنار بگذارید و اولویت‌تان را روی آرایش‌های سبک و مینیمال قرار دهید. مراقبت از پوست خود را در اولویت قرار دهید و به جای استفاده از کرم پودرهای سنگین از کرم‌های مرطوب‌کننده و سبک استفاده کنید. رژگونه خود را ملایم انتخاب کنید و بیشتر روی آرایش چشم و لب خود تمرکز کنید. رنگ‌ها را فراموش نکنید، داشتن یک آرایش چشم رنگی می‌تواند بهار را روی چهره شما تداعی کند. اگر تمایلی به استفاده از سایه ندارید، حتما از خط چشم و ریمل خصوصا رنگی استفاده کنید. رژلب‌های با تم مرجانی می‌توانند انتخابی درست برای آرایش فصل بهار شما باشند.

سوالات متداول

  • در فصل بهار بهتر است از چه رنگ‌هایی استفاده کنیم؟

بهترین انتخاب برای آرایش فصل بهار رنگ‌های پاستلی و روشن است. رنگ‌های شاین هم برای این فصل طرفداران زیادی دارد.

  • چه رنگ رژگونه‌ای برای آرایش بهاری مناسب است؟

برای رژگونه بهتر است از رنگ‌های هلویی استفاده کنید. درصورتی که می‌خواهید یک آرایش سبک و مینیمال داشته باشید، می‌توانید از تینت هم استفاده کنید.

  • برای بهار آرایش سبک بهتر است سنگین؟

آرایش مناسب برای فصل بهار آرایشی کاملا سبک است. اولویت اول در این فصل مراقبت از پوست است به همین دلیل حتما استفاده از ضد آفتاب را در روتین خود قرار دهید. به جای استفاده از کرم پودرهای سنگین از کرم‌های مرطوب‌کننده و سبک استفاده کنید.

1
2
3
4
5
6
7
8